Колко продукти успях да изхабя през 2014?



/source: http://www.glamdiaries.com/
 
Сигурна съм, че много момичета, следейки бюти-блогове, са се запитвали колко продукти на година си купува една блогърка и колко от тях успява да изхаби? Защото понякога между „новите придобивки” и „изхабените продукти”  остава едно много голямо количество продукти, за което няма ни вест, ни кост.

Реших да дръпна чертата на 2014 и да ви покажа колко продукти съм купила и колко съм изхабила. Прегледах всичките си постове с покупки и празни опаковки и ето какво се получи. Преди да продължа ще вметна, че при някои категории продукти, съм изхабила повече продукти, отколкото съм купила – най-вече защото започвайки 2014 съм имала някакви започнати продукти, които не са включени в графата „купени” :

Бяла козметика за лице Като малка имах проблемна кожа и от тийнейджърка съм свикнала постоянно да си правя маски и да мажа с кремове лицето си. От бялата козметика за лице използвам много продукти – крем, понякога серум, маска за очи, измивен гел, скръб за лице. Като изключим маските, се старая да поддържам само по един продукт от останалите, защото ми отнема прекалено много време, за да ги изхабя и например един измивен гел ми стига за поне 6-8 месеца, същото е и при кремовете за лице.  За годината съм си купила 2 нови маски за лице и съм изхабила 4, наистина обичам маските за лице и това е един от ритуалите, които не пропускам - 3 от тези маски са Yoghurt of Bulgaria J сдобила съм се с 4 нови крема за лице, като в тях съм включила получените 2 крема от Авен в последните 3 месеца от годината и успях да свърша само един от тях. Купила съм си три тоника за лице и съм изхабила 2 от тях. Обичам тоник за лице, използвам го след почистване на лицето, за да ексфолирам или за да обера последните остатъци от грим – въобще един от задължителните ми продукти за лице. При измивните гелове съм си купила 3 и съм изхабила 2, така че съм много доволна от себе си. Всяка вечер мия лицето си, независимо колко съм изморена. Не съм си купила нито една бутилка с мицеларна вода през 2014, но пък съм изхабила 3. Така че браво на мен J купила съм си един балсам за устни и съм изхабила/изхвърлила 2. Единият на Figs&Rouge беше развален, когато го отворих и замина директно в кофата. Купила съм си един скръб за лице през пролетта и все още го пробвам. Изхвърлих един крем за очи, защото му мина срока на годност, а и бях много много недоволна от него. Сумарно бяла козметика съм си купила 14 продукта и съм изхабила 16 продукта. 

Козметика за тяло  - при козметиката за тяло също се опитвам да поддържам само по един продукт. И тук използвам различни видове продукти – лосион или олио за тяло, антицелулитен крем, скръб за тяло, скръб за стъпала, душ гел/сапун за тяло, имам дори маска за тяло. Старая се да използвам по един продукт, защото използвам нещата си икономично и един лосион за тяло ми стига за поне 3 месеца. Най-много трупам от лосионите за тяло и душ геловете и то основно, защото Пинкс са така добри честичко да ни снабдяват с подобни продукти. През годината съм изхабила 2 антицелулитни крема и съм си купила един. Новият ми любимец е гела на Арома, наистина много много добър продукт против целулит. Допълнително съм си купила  4 душ гела и успях да изхабя 6, сапуните не ги броя, защото никога не ги снимам за блога, но всъщност много обичам да използвам сапуни. Купила съм си два скръба за тяло и съм изхабила 3 – скръбовете за тяло са едни от най-любимите ми продукти при грижата за кожата, много обичам да я чувствам добре изчистена, в момента използвам един нов продукт, който скоро ще си получи собствено ревю. Откакто използвам солния си кристал, почти не ползвам други продукти против изпотяване и се опитвам да довърша тези, които имах преди – за годината свърших 2 от тях. При лосионите за тяло съм наравно – 4 купени и 4 изхабени. Един купен скръб за крака и 2 изхабени, вярна съм на скръба на Avon и съм много доволна от резултата. Общо взето за тялото си съм купила 13 продукта и съм изхабила  19. 

Козметика за коса – Косата ми също като кожата е доста проблемна и отново имам навика да използвам маски. Като малка майка ми постоянно ме мажеше с домашни маски, но да си призная малко ми писна от тях и това колко са трудни за използване. Много късно се сетих, че мога да си купя готови професионални маски и през последната година си купих първите две маски от много много време насам. Успях да приключа с една от тях и продължавам да използвам другата. Сходна е ситуацията и с балсамите за коса, допреди година изобщо не използвах балсам за коса, тази година си купих два и успях да изхабя един от тях. Изобщо 2014 беше ключова година за грижата за косата ми, успях да подобря състоянието й значително и включих в грижата си за нея много продукти, които обаче имаха ефект и косата ми е доволна и щастлива. Тъй като косата ми бързо свиква с ефекта от шампоаните, винаги използвам едновременно 3 шампоана като ги редувам, много рядко използвам един и същи шампоан последователно.  През годината съм си купила  4 шампоана и съм изхабила общо 8. Много обичам да използвам олио за коса и през годината си купих 4 бутилки, като успях да ги изхабя всичките. При продуктите за коса равносметката е - 14 нови продукта и също толкова изхабени.

Декоративна козметика за лице – ох, тук уравнението определено ще е наобратно. Ако при козметиката за лице и тяло успявам да се въздържа, при декоративната нещата са на зле – или иначе казано – трупам си за бъдни дни. Много неща ме изкушават, а да не говорим за добрите ревюта, които постоянно ме карат да добавям нови и нови продукти към wishlista ми. Няма какво да се лъжем, сенки, ружове (купих си два през годината) и хайлайтъри е почти невъзможно да изхабиш за една година, освен ако нямаш само по едно от всичко. ФДТ/ ББ крем са по-лесни за изхабяване, но не и при мен, защото се боря с един 50 мл-ов бб крем вече година и малко. Успях да се въздържа и през годината съм си купила само един нов фдт и съм изхвърлила 2 – мина им срока на годност и се разделих с тях, при бб кремовете е малко по-тежко – купих 2 и изхабих само един. Явно съм изхабила една пудра – не си спомням коя и успях доста да напредна с пудрата си на МАС, писала съм й ревю . При коректорите ми е лесно – никога не ги трупам, изхабила съм един и съм си купила нов. Общо при козметиката за лице съм си купила 6 продукта и съм изхабила/изхвърлила 5 продукта.

Декоративна козметика за очи – дори няма да се опитвам да ви обясня, че е почти невъзможно да изхабя количеството сенки, което съм си купила през годината, а именно -  5 нови палитри за сенки и три единични сенки. Респективно съм се разделила с 2 палитри и 5 единични сенки Срокът им беше минал пред години, не ги бях използвала от ужасно много време и миризмата им беше ужасна. През лятото имах една голяма чистка на козметиката ми и изрових и изхвърлих много голямо количество стари и развалени продукти - изхвърлих 2 очни линии и не съм си купувала нова, защото наистина ги използвам 2-3 пъти в годината. Изхвърлих единствената си спирала, защото беше прекалено стара. Купила съм си 2 бази за очи – тази на UD и тази на NYX и не съм изхабила нито една. При продуктите за очи резултатът е 10 нови продукта и 10 изхвърлени/изхабени продукти.

Декоративна козметика за устни – докъм лятото нямах никакво влечение към продуктите за устни, после нещо ми стана и си купих си 4 гланца и изхабих 2. Купих си и 4 червила и успях да изхабя/изхвърлих 3. Сметката е тук е лесна – 8 нови продукта и 6 изхабени.

Лакове – тази година се съсредоточих върху използването и изхабяването на някои от лаковете ми. Купила съм си 5 лака и съм изхабила/изхвърлила 7. Отделно съм изхвърлила едно олио за нокти и съм си купила ново. Общо 6 нови продукта и 8 изхвърлени/изхабени.

Общо през годината съм си купила 71 продукта и съм изхабила/изхвърлила 78. В сметката не съм включвала продуктите от бюти кутиите, защото просто забравих, а вече бях описала всички продукти. Да си призная ми се струва, че съм пропуснала някои продукти,защото като си гледам постовете с нови придобивки ми се струва, че съм си купила ужасно много неща, но пък описах подробно всичко.  Като цяло съм доволна от резултата, защото съм изхабила наистина много продукти през тази година и не съм си купила толкова много. Определено ще се постарая да купувам по-малко и да отбирам повече при избора си на нови допълнения към колекцията ми :)

А вие колко продукти успяхте да изхабите през 2014?