Няколко любими продукта за студеното време



Честита Нова Година на всички! Желая ви да сте много здрави, да пътувате много и да се освободите от страховете си, и правете добро - мноооого добро!
Взех си малка почивка, тъй като имах удоволствието да работя по празниците, но ето ме отново на линия, надявам се да сте си прекарали добре празничните дни, да сте получили подаръците, за които сте мечтали и да имате нови сили и амбиции за новата година!

Студено е, мили дами, много е студено. Всяка от нас го е усетила с кожата си и предполагам, че в момента вади най-мазните кремове и лосиони за тяло и маже, колкото може.
В тази публикация мисля да ви разкажа за два любими продукта за тяло, особено в студено време и един гоооре-долу ставащ :)

Споменах ви мимолетно за това масло за тяло на Алверде и е време да ви споделя малко повече впечатления.


Взех си малката опаковка, защото имам няколко продукта за тяло, благодарение на Пинкс, и маслото бързо се превърна в любимия ми продукт. В момента съм в процес на изхабяване на всички останали, за да мога да си купя голямата опаковка.
Какво му е толкова хубавото?


Текстурата му е като на масло – плътна и леко хлъзгава, гъсто е и буквално се загребва, разнася се с повече движения и попива добре в кожата. Наистина попива, след няколко минути кожата ви не лепне и спокойно можете да се облечете. Не се лигави, ако случайно се намокрите скоро след като сте се мазали. Съставът му също е много хубав:

Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Theobroma Cacao Seed Butter*, Olea Europaea Fruit Oil*, Xanthan Gum, Calendula Officinalis Flower Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract*, Rosa Damascena Flower Water*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene**, Benzyl Salicylate**, Linalool**, Citral**

* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils



Миризмата му е на сладки, но не е натрапчива и не се задържа върху тялото (за мен това е плюс, защото в момента използвам ужасно натрапчиви лосиони и нямам търпение да ги свърша). 
Всяко момиче има проблем с някоя много суха част от кожата си, при мен това са лактите – почти целогодишно лактите ми са бели, сякаш олющени. Признавам си, че не правя много по въпроса, най-много да ги намажа отново с лосион за тяло, което очевидно досега не е работило. Но с маслото на Алверде за пръв път лактите ми са меки и гладки, всъщност това беше знакът, който ме убеди, че това масло работи.
Горещо ви препоръчвам да го пробвате – малката опаковка е удобна за пътуване, хидратира кожата наистина дълготрайно и попива без да оставя лепкаво усещане, а и е много приятно на допир.


Друг мой голям любимец, който забравих да вмъкна в любимците за 2014 е Velvety Shower Cream на Yves Rocher. Страхотен продукт, мирише много приятно, отново без да е натрапчив. Текстурата му е гъста и се разнася щедро по тялото, усеща се много приятно и леко. Отмива се лесно, не е нужно да търкате дълго, почиства добре кожата и не я пресушава. Изобщо предпочитам го пред класическите душ гелове, защото е по-гъст и не се разтича като тях. Ароматът му не се усеща дълго по тялото след душ, но пък банята мирише много приятно.

И на последно място е един продукт, който не ми допадна толкова много, но според мен е добър вариант за студеното време. Става въпрос за скръба на Palmer’s Coca Body Scrub – доста нетрадиционен като текстура – прилича на крем със ситно стрити какаови зърна. Много е приятно да се нанася по тялото, ексфолира прилично, но ме дразнеше че се отмива по-трудно и трябва да търкам повече от обикновено. Мирише много сладко на шоколад, много приятна миризма, отново – не особено дълготрайна. И беше ужасно неикономичен, свърших го за 2 месеца, никога не съм свършвала подобен тип продукт за два месеца. Можете да го поръчате онлайн, тъй като не съм го виждала в България. Но според мен просто не си заслужава усилията, скръбовете на Рефан са по-добри и по-евтини.

А вие използвате ли по-богати продукти в студеното време? Можете ли да препоръчате някои нов крем за тяло или по-гъст душ гел?

Етикети: , ,