Artdeco Sunset Tribal Blush

Източник : http://beautyandmess.com/en/artdeco-tribal-sunset-bronzing-collection-swatches/


Реших, че не пиша достатъчно често за декоративна козметика и затова днес ще ви разкажа за един от любимите ми ружове – Artdeco Tribal Sunset Limited Edition Blush. Простете, че пускам чужда снимка, но трябва да видите колко е красив принтът му, защото при мен той вече почти не личи.


Това е един от първите ми ружове, които си купих през 2013 и един от най-любимите ми. Преди него имах два други – един на Golden Rose и един на Catrice, но и двата не бяха много добър избор.
В началото го използвах ежедневно с доста твърда четка за руж, която не успяваше да прелее добре цветът и ружът стоеше като петно на лицето ми. Отказах се да го ползвам за много дълго време и се прехвърлих на ружовете на NYX, които пък са твърди и сухи и трябва по-твърда четка, за да успеете да извадите цвят или поне при моите е така. В последствие си купих четката за руж на Инглот (15BJF), която е мека и пухкава и реших да дам втори шанс на ружа.


Ружът на ArtDeco е много фино смлян и добре пигментиран. Трите цвята си подхождат много добре, въпреки че на пръв поглед изглеждат малко необичайна комбинация. На лицето са много по-носими, отколкото в кутийката. Дори лилавият цвят стои добре, ако се нанесе с по-лека ръка. Аз лично, използвам основно кораловият и розово-лилавият цвят заедно, кафявият стои почти недокоснат. Смесвам ги и се получава много приятен розов цвят със съвсем дребни златни частици. В кутийката тези частици почти не се виждат и може да се подлъжете, че цветовете са матови, но при разнасяне се забелязва и дискретен блясък. Въпреки това цветовете не подчертават пори или по-мазна кожа.

/на естествена светлина без светкавица - отляво надясно - лилавият цвят; кораловият цвя; кафявият цвят и всички смесени заедно/
 
Нанасям ружът с пухкава мека четка и успявам да го нанеса и прелея без проблем. Подходящ е както за ежедневен грим, така и за по-специален случай. Аз лично съм много доволна и както можете да видите, съм стигнала дъното му (голяма гордост ми е). Издържа цял ден на лицето ми с минимално избледняване.
Знам, че ви говоря за лимитиран продукт, който отдавна не е на пазара, за което се извинявам, но мисля, че като цяло ружовете на ArtDeco са с много добро качество. Марката пуска доста често лимитирани колекции, които имат страхотни принтове.



Взех си моя руж за 35 лв, количеството е 10 гр и въпреки че цената не е ниска, според мен качеството и количеството я оправдават, това е един от най-качествените ми ружове. Пробвали ли сте някои от продуктите на марката и имате ли си любимци?

Етикети: ,