Два любими продукта на Catrice



От известно време два продукта на Catrice се настаниха трайно в грим ежедневието ми и реших, че трябва да ви разкажа малко по-детайлно за тях.


Catrice Tinted Eyebrow Gel е един продукт, за който почти не съм чела ревюта. Бях в търсене на нов гел за вежди след безцветния на Alverde и Мариета ми препоръча да пробвам този. Признавам си, в началото помислих, че е изсъхнал, защото почти не хващаше продукт, но после го разтръсках стабилно и разбърках с четката стените на тубичката. Признавам, че нито веднъж не съм успяла да загреба продукт по дължината на четката, всеки път вадя от гела само на върха четката – който пък е отрязан, а не конусовиден като на спирала. Малко е странно, но после се свиква с тази форма. И така да стигнем до самия продукт – страхотен е! Аз избрах по-тъмният цвят, който идеално притъмнява краищата на веждите ми и ги прави една идея по-плътни. Да, имам вежди като на хайдутин, но това уплътняване не е от грозните, а стои по-естествено и е по-лесно постижимо от молив. Кремът/гелът попива във веждите като ги фиксира и те стоят супер естествени и подредени до края на деня. Случвало ми се е да се почеша – цвят не се размазва по лицето ми, случвало се е да се изпотя и пак нищо не цапа. Много съм доволна от продукта, защото е издържлив, стои много естествено и придържа веждите ми подредени за цял ден.


Другият ми любимец е Catrice Beautifying Lip Smoother в цвят 030 Cake Pop, който е млечно бебешко розово. Апликаторът и нанасянето са малко странни в началото, лично за мен работи най-добре, ако първо изстискам продукт и после го разнеса по устните. Гланцът е много мек и нежен като консистенция, разнася се лесно, лепне поносимо, без да е прекалено. Сравнително издържлив е на устните - ако пия само вода, се задържа почти непокътнат, но след хапване е почти изтрит. В началото стои малко изкуствено, но след няколко минути си ляга добре върху кожата и цветът слабо си личи на моите пигментирани устни. Веднъж след като се изтрие, устните се усещат меки, силно казано подхранени, но не усещам нужда да слагам балсам. Най-изненадващото нещо в него беше вкусът – много сладък, като захарен памук. От време на време го облизвам за самия кеф :) Доста е приятен, защото предпазва донякъде устните, а има и цвят и е идеален за онези дни, в който хем не ви се носи червило, хем не искате да сложите само балсам.
Много съм доволна и от двата продукта и действително ги използвам всеки ден, харесва ми това, че постигат много добри резултати, а цената им е съвсем приемлива.

Етикети: