Ревю на продуктите на Colourpop Cosmetics и как се сдобих с тях



Мина известно време, откакто се сдобих с продуктите на Colourpop и сякаш успях да добия достатъчно впечатления, за да ви представя всеки от тях. Както ви обещах, на края на поста ще може да прочетете и как успях да се сдобия с тях.


Colourpop навършиха една годинка съвсем наскоро, но това не им попречи да се превърнат за толкова кратко време в една от най-популярните марки за декоративна козметика в Щатите. Това, което ги отличава от конкурентите им, е специфичната текстура на техните продукти – нещо посредата между мус и пресована пудра. На сайта им можете да откриете сенки, ружове, хайлайтъри, бронзъри, червила и моливи. Отскоро предлагат и течни мат червила.
Аз, лично, притежавам два цвята сенки, два цвята хайлайтъри и едно червило от типа „lippie stix”. 

Започвам със сенките, за които бях най-ентусиазирана. Имам два цвята от тях – Amaze & Mittens.


Amaze е с металически завършек, цветът е розово-злато, наситено с много, много брокат. На суочове и снимки в интернет цветът изглеждаше невероятно красив, каквато е и заигравката с името му, и просто нямаше как да не го поръчам. Уви, в действителност за мен този цвят е разочарование. Аз не си падам по цветовете с брокат, предпочитам сатенен или матов завършек, когато става въпрос за сенки. Изобщо не прочетох описанието на цвета, където пишеше, че има брокат, а просто се водих по цвета и завършека, който е „металик“. Сенките са много меки и при докосване първоначалната им щампа изчезва. Пробвах да ги нанасям с мека, пухкава четка – пълен провал, изобщо не успя да захване цвят, без значение колко пъти повтарях. Единственото, което се виждаше на клепачът ми, беше брокат – и то много. После пробвах с пръст, като съвсем леко докосвах пръста си по повърхността на сенките – получи се по-добре, имаше цвят, който се прехвърли сравнително добре върху клепача ми. Но се наложи да повторя няколко пъти, за да се получи плътен цвят. Отново брокатът доминира и признавам си, не ми харесват толкова много. Първо заради всичкия брокат, второ заради фактът, че трябва да се нанасят с пръст и трето, защото дразнеха очите ми – предполагам отново заради броката. Цветът е много красив, но не е достатъчен, за да оправдае всичките хвалби.


Другият цвят, който имам, е Mittens – много наситен червеникаво кафяв цвят с червеникаво-лилав подтон и матов завършек. Отново текстурата е нещо средно между мус и класически пресовани сенки, но при Mittens беше доста по-лесно да взема продукт с четката и да прелея цветя в сгъвката на окото. Наложи се да повторя 2-3 пъти, но цветът се получи наситен. С пръст, разбира се, се получава най-добре, но просто не обичам да нанасям сенки с пръст и това си е.
По отношение на издържливост сенките се справят добре, когато са нанесени върху база. Издържат нормален работен ден, без да губят интензитета на цвета или да се събират в сгъвката. Не съм сигурна дали бих си взела още цветове, защото съм разочарована от Amaze, а Mittens е съвсем стандартна сянка като качество, която просто се отличава с интересна текстура.


Продължаваме с хайлайтърите, тук ще пиша и за двата едновременно, защото всичко им е еднакво освен цветът. Избрах си Smoke’n’Whistles който е любим на моята любима Jaclyn Hill – цветът е студено шампанско в розов нюанс със сребърни отблясъци – стои заскрежено, когато се суочне. На лицето придава красив блясък и зависи колко пигментиран искате да е, търпи наслояване. Пробвах да го нанасям с четка – Real Techniques Setting Brush – отново се сблъсках със същия проблем, четката не захваща достатъчно продукт, а ако натиснете повече ми се случи да отчупя малко парченце, което после трябваше с пръст да разтопя и разнеса по кожата. Оттам-нтататък нанасях само с пръст като се получаваше много по-добре, контролирам сама интензитета и нанасям точно, където ми допада. Другият цвят, който избрах, е Wisp – златно шампанско с дуохром частици. Този цвят е много по-наситен и определено подходящ за момичета с малко повече тен, не съм сигурна, че на много светли момичета ще стои добре като хайлайтър – прекалено е наситен. Аз, лично, го слагам много внимателно, защото този тип цветове малко ме плашат да ги ползвам като хайлайтър, но са толкова красиви! 

/боли ме сърцето да го снимам такъв счупен, но пак е много красив/ 

Хайлайтърите издържат цял ден, без да губят от интензитета си, блестят красиво и лесно се преливат с ружа, не стоят като черта на лицето. Определено повече ми допадат от сенките и в момента малко съжалявам, че не си взех и руж за проба.


Lippie Stix в цвят Lumiere е последното нещо, което си взех. Създадено е от друга моя любимка – Kathleen Lights – цветът за мен е лилаво/розово с кафяво, но английското обяснение ще е по-лесно : dusty mauve pink. В началото бях малко разочарована, защото от снимките в интернет изглеждаше по-неутрален, а на моите устни си биеше изцяло на лилаво. В последствие се случи нещо с възприятията ми за цветове и отново го виждам като по-неутрален. Завършекът е мат, като червилото се нанася лесно, не дърпа устните, докато се нанася и е приятно като усещане. Изсъхва до мат, няма блясък и не се впива агресивно в устните, като някои други мат продукти. Сравнително издържливо е, но на моите устни повечето червила са много издържливи. Не съм впечатлена от продукта, приятен е, цветът е красив и общо взето така.

/отляво надясно : Smoke'n'Whistles; Wisp; Mittens; Amaze; Lumiere/

/отляво надясно : Smoke'n'Whistles; Wisp; Mittens; Amaze; Lumiere/

/отляво надясно : Smoke'n'Whistles; Wisp; Mittens; Amaze; Lumiere/
 
Като цяло съм много доволна, че успях да се сдобия с продуктите на Colourpop и да ги тествам, за да открия доколко цялата дандания около марката е оправдана. Съвсем искрено смятам, че потребителките в youtube прекаляват с хвалбите. Да, продуктите са съвсем различни като текстура от всички други на пазара, но откъм представяне са на същото ниво като MAC/ UD/ Too Faced и не са нещо супер впечатляващо. И все пак, много е лесно човек да бъде критичен, когато вече е тествал продукта. Преди да ги получа, бях убедена, че това ще са най-невероятните продукти на света и бях готова да защитавам честта им пред всеки.

И така да стигнем и до това как се сдобих с тях? 

От много време следя сайта http://www.myprettyfaceplace.com/ който доставя до Европа на много добри цени. В сайта се предлага Lorac, но нямаха така желаната от мен Unzipped. Един ден просто се престраших и писах мейл на екипа, за да попитам дали някога ще предлагат Unzipped. Саманта (собственичката на сайта) каза, че ако много я искам, може да ми я поръча и с малка надценка да ми я прати до България – нарече го custom order. Отне й около месец да поръча Unzipped от официалния сайт на марката, след което създаде на сайта си специален линк, който беше само за мен – в цената беше включена палитрата, надценката и доставката до Европа. Платих през пейпал и палитрата ми пристигна при мен за по-малко от две седмици. След това Саманта реши, че идеята за custom orders е доста добра и я промотира на сайта си – хехе, преправих път за лудите makeup фенки. Общо взето как работи всичко? Избирате си нещо от необятния американски козметичен пазар и пишете мейл на Саманта, в който й казвате какво искате и й предлагате линкове. Тя ги преглежда и ви отговаря с приблизително описание колко време ще отнеме всичко, колко струва доставката от третия сайт до нея и каква надценка ще сложи тя. Ако сайтовете позволяват, можете вие да направите поръчката като дадете нейния адрес и име за получател. Ако ли не – давате линковете и тя поръчва всичко вместо вас. В момента, в който тя получи нещата, ги опакова, създава ви линк на сайта, който ще се казва напр. Custom Order – Mariya и в цената ще е включена цената на продукта+надценка+доставка до България – плащате през paypal и воала, малко след това продуктите ви ще пътуват към вас. Искам да ви предупредя, че мацката като цяло е малко бавна. До момента съм правила 2 поръчки, като всяка една ми отне по повече от месец, докато бъдат изпратени нещата. Доставката, която Саманта начислява , е много ниска, а надценката, която слага на продуктите – също. За нещата на Colourpop, които бяха на обща стойност от 32$, тя ми сложи надценка от около 8$. Всеки сам си преценява, но предвид това, колко е трудно да се поръчва от Америка, за мен това е най-удобният и сигурен начин.

И така, надявам се да съм била достатъчно подробна, но ако имате още въпроси – на разположение съм :)

Етикети: