Червило Inglot 135




Макар рожденият ми ден да беше преди няколко месеца, още продължавам да получавам подаръци (йей, за готините ми приятели). Един от тях беше гифт-карта за Инглот, която изненадващо дори за мен, ми отне ми повече време да използвам. Признавам си, че се омазах в суочове до ушите, но в Инглот това е просто неминуемо. В един момент си избрах червило, но бях пробвала толкова много, че не можах да открия кое червило отговаря на суоч-а (о, драмите на бюти блогърките). Изтрих всичко и започнах наново за ужас на момичето, което определено не беше на кеф онзи ден.

Бях решила, че няма да си взимам сенки, а ще пробвам нещо от другите продукти на марката. След много разглеждане и тестване, реших да си взема червило и руж. Открих съвсем малко ревюта на български за този тип продукти на Инглот и реших, че си струва да споделя и моето мнение.


Червилото, което си взех е номер 135. Цветът е много наситен и в любимия ми малинов нюанс. Преди обаче да продължа със самото червило, искам да обърна внимание на опаковката. Която е най-луксозната, която притежавам. На допир е хладна и наподобява метал, но е прекалено лека, така че сигурно е по-напудрена пластмаса. Красива правилна форма в лъскав черен цвят, който макар и да лови отпечатъци, изглежда много качествено. Отваря се и се затваря с малко усилие, но пък няма никакъв шанс да се отвори в чантата. Бих си купила още червила само заради опаковката! За справка – червилата на МАС никога не са ме впечатлявали откъм външен вид и не разбирам цялата олелия около тяхната опаковка. Та да продължим с червилото – има приятен аромат на малини, но вие може да усетите и нещо друго. Формулата на червилото съдържа витамин Е и олио от кайсия, което подхранва устните и ги предпазва. Инглот имат няколко различни вида червила откъм форма, но класическите им червила нямат разделения на „сатен/мат/полупрозрачни“, а се водят просто „червила“. И все пак, докато сте в магазина, може да видите представители на всеки вид. Аз бях категорична, че не искам мат или блясъци, а нещо със съвсем малко отразяване на светлината. 


Червилото ми е с класическа формула –не е сухо, нито прекалено мазно. Нанася се изключително пигментирано, едно нанасяне е достатъчно, но аз винаги нанасям по два пъти. На устните се усеща много приятно – отново не е нито сухо, нито мазно като балсам, не дразни устните и не ги пресушава. Може да ги потъркате една в друга (описано така винаги звучи гадно, но всички го правим :D) без да има напрежение или да се хлъзгат прекалено. Не се усеща лепкаво и ако хапвате, няма опасност да ви залепнат всички трохи по устните . Лично при мен не излиза от контура, но имам приятелка, която има друг цвят и нейното е много балсаместо и се разтича за отрицателно време. 



Въпреки че цветът е по-наситен, червилото се нанася лесно и не е нужно да отделяте специално време. Освен това се нанася равномерно и не е нужно да внимавате, да не би контура ви да е крив, което ми се случва с някои други червила. Великодушно е към по-сухи участъци, не се врязва в сухите линии и не ги подчертава допълнително. По отношение на издържливост съм много доволна – червилото издържа много дълго време на моите устни. След хапване, първоначалният „блясък“ пада, но остава лек стейн, който лично на мен, ми харесва и не подновявам цвета, а оставям само със стейна. При мен, червилото се изтрива равномерно, но като цяло – почти нямам червила, които да се изтриват на петна. 

Знаете, че обичам Инглот и това е една от любимите ми марки, затова може би ревюто звучи пристрастно. Но истината е, че това е едно от най-добрите червила, на които съм попадала до момента. Използвам го с голямо удоволствие и без притеснения дали се е размазало, дали се е изтрило или ми е изцапало зъбите (не ги е цапало никога). Марката предлага много цветове в различни завършеци и може би другите не са толкова успешни, но специално цвят  135 за мен е голямо попадение и го препоръчвам горещо на всеки.

Етикети: