Rimmel 1000 Kisses Stay On Lip Pencils ревю



Вълната „Кайли Дженър“ не подмина и мен и прекарах половината си лято в цъкане на всякакви възможни суочове на червила и моливи, които да са в нейното така предпочитано убито розово-кафяво. За мой голям късмет, кафеникавите червила ми отиват и всъщност стоят като тъмен нюд на устните ми. Но тъй като имам много червила, първоначално реших да си взема моливи.

Първо пробвах със Satin Mauve на Essence и доста се разминахме, но за това в друг пост. В търсене на добър молив, случайно попаднах на тестер на Rimmel 1000 Kisses Stay On Lip Contouring Pencil... да, оляли са се с името. Тестерът беше в нюанс 010 Spice и много ми хареса цветът му – точно кафеникаво-розовото, което търсих. Взех си един цвят за проба.

И беше любов от пръв поглед. Цветът е плътен и покривен и макар да имам пигментирани устни, моливът напълно ги покрива и не е нужно да повтарям, за да получа цвят. При мен Spice стои като тъмен кафеникав нюд, но при много момичета избива розовото. Нямам прословутия Whirl  на MAC, но мисля че може спокойно да задоволите нуждите си със Spice. 

 /010 Spice/

Цветът се нанася лесно на устните, не е така маслен като моливите на Essence, но в никакъв случай не е сух при нанасяне. Както казах е пигментиран и с плътен цвят. Веднъж нанесен на устните не се разнася и не се разлива от контура. Усеща се съвсем леко лепкав – малко повече от Essence и при по-продължително носене леко изсушава устните. Може да видите, че леко подчертава и сухи участъци, но не е нищо прекалено. Откъм издържливост е отличен – при мен с ядене и пиене издържа минимум 4 часа. Изтрива се равномерно и по-скоро избледнява, цапа при пиене и хапване, но продължава да стои на място.

Толкова съм доволна от молива, че си взех още два цвята. Тях обаче поръчах от enzo, където цената им е 4,10 лв – осезаемо по-ниска от тази в дрогериите, където е 7,90. Другите два цвята са 014 Wild Clover (по-убито розово) и 050 Tiramisu (отново кафеникав нюд, но по-светъл и кафяв от Spice) Общо взето на моите устни трите цвята са много сходни, особено Wild Clover & Spice и е трудно да ги различиш, ако не ги имаш един до друг. 

 /014 Wild Clover/

/050 Tiramisu/

/ отляво-надясно: Tiramisu; Wild Clover; Spice /

Много съм доволна от моливите от серията и ги използвам с голямо удоволствие самостоятелно – без червило. Издържливи са, нанасят се лесно и макар да изсушават устните, не е нищо прекалено. Определено ги препоръчвам за проба :)

Етикети: