Sephora Mud Mask ревю



От известно време насам кожата ми се промени и се наложи да променя и грижата за нея. Една от новостите беше появата на черни точки, с каквито почти не се бях сблъсквала през последните години. Започнах да търся продукти, които да са ефективни в борбата с черните точки и в същото време да са нежни към кожата. Докато бях тийнейджърка имах акне, не тежко, но достатъчно, че да обикалям дерматолози и да мажа какви ли не неща по лицето си. Още от тогава избягвам всякакви лекарства на тема акне и предпочитам да използвам маски и скръбове. Изключително против съм козметичките – лично мнение – и в никакъв случай не бих отишла при така за почистване на лице. За маски и масажи – да, за почистване – не.

Случайно попаднах на 2-3 ревюта за маската на Sephora – Mud Mask Purifying and Mattifying , като в едното дори я бяха сравнили с бялата маска от прочутата марка Glamglow. Любопитна съм и обичам да пробвам нови неща, така че си купих маската и вече два месеца я използвам веднъж седмично.



Маската идва в плътен пластмасов буркан, който съдържа 60 мл продукт, има допълнително капаче, което плътно изолира продукта от въздуха и забавя изсъхването му. Срокът на годност е 6 месеца. Признавам си, че бях малко разочарована от количеството продукт, но в последствие се оказа, че маската е много икономична.


А какво представлява тя? Много гъста глиненоподобна смес, която съдържа малки частици, може да ги видите на снимката, както и евентуално да придобиете представа колко е гъста. Аз лично я нанасям с пръсти и се разнася сравнително лесно. Частиците са меки на допир и не драскат кожата, но и не се разтварят при нанасяне. Слагам средно дебел слой на почистено лице и оставям да изсъхне напълно, след което отмивам с хладка вода и без да търкам. На опаковката пише, че след като сте я нанесли, трябва да се разтърка, за да почисти лицето, но ми отнема известно усилие да я разнеса равномерно и разтъркването ми се струва, че ще остави „голи“ петна кожа. Общо взето – предпочитам да не я разтривам допълнително.

В началото,когато я нанасях усещах леко щипане – точно както при Yoghurt of Bulgaria, другата ми любима маска. В последствие кожата ми свикна, но щипането нито веднъж не доведе до зачервяване или дискомфорт. Маската изсъхва бързо – за около 15 минути – и може и да си въобразявам, но там, където порите ми са разширени или имам черни точки, става по-тъмна. Чувала съм, че бялата маска на Glamglow също потъмнява на местата, където се „извлича“ замърсяването. Тъй като маската е по-плътна, отмиването й отнема време и търпение, но пък резултата си заслужава!

 /за любопитните - ето го и състава/

Кожата ми много лесно се пресушава, но при използването на тази маска изсушаването е минимално. Усещам кожата си по-гладка и почистена, тъмните петна и белезите зарастват по-бързо. Струва ми се, че и омазняването намаля. 

И големият въпрос – помага ли за черните точки?
Не го вярвах, но помага. Черните ми точки не са изчезнали напълно, но намаляха и най-важното за мен, вече не са толкова големи. Не знам как да го обясня, но преди бяха много големи, а сега са малки (иу, иу, знам). Като количество също забелязвам по-малко. И все пак – това е след двумесечно ежеседмично използване. В началото нямаше никаква промяна, но аз бях упорита.

На моята кожа маската има много добър ефект и ще продължавам да я ползвам, но както винаги – от кожа до кожа има разлика и може при вас ефектът да не е същия. Въпреки това ви препоръчвам да я пробвате, защото е нежна към кожата и ако не черните точки, то поне се справя добре с успокояването на възпалени пъпки и контролирането на омазняването. След двумесечно използване мисля че съм почти на средата и цената й от 27 лв оправдава резултатите, които маската постига.

Етикети: ,