Golden Rose WOW! Nail Color ревю




Знаете как често повтарям, че за мен ревютата на лакти за нокти са малко скучни и излишни. Все пак, какво толкова може да се напише за лак за нокти? За това и в моя блог ще откриете буквално 1-2 ревюта. Но днес съм ви подготвила едно специално ревю на моята мини колекция от лакове Golden Rose WoW Nail Color. Изненадоха ме толкова приятно, че нямаше как да не напиша едно много хвалебствено ревю! :D

Ще започна малко по-отдалеч - вкъщи имам една страхотна подаръчна кутия, в която си държа всички лакове (малко под 30, ако някого го интересува бройката) и си имам строго правило – не купувам нов лак, ако няма място за него в кутията. По този начин подържам бройката постоянна и не отделям време и на лаковете, когато ходя да пазарувам. Наскоро обаче правих чистка и махнах някои цветове, които просто си стоят в кутията и не са ползвани повече от година, и реших да разгледам лаковете на Golden Rose (истината е, че искам едно тяхно червило от сто години и когато отидох на щанда, една госпожа го беше окупирала, та докато я чакам да си избере цвят, започнах да разглеждам лаковете).

 /номер 10/

И видях малките сладурчовци от серията WoW Nail Color. Избрах си два неутрални цвята, тъй като ми беше любопитно да пробвам неутрални цветове на ноктите и малкият им размер беше перфектен, в случай че не ми харесат. Лакирах се първо с нежно розовия цвят – номер 10 - и бях изумена от формулата на лака. Цветът беше много плътен и покривен, оттам лакът беше и по-гъст, но в никакъв случай труден за нанасяне. Нямаше балончета и събиране, а четката е малко по-широка от стандартната и е много удобна за използване. На два слоя – първият доста тънък, а вторият – щедро нанесен, цветът беше точно като от бутилчицата. Издържа на ноктите ми 6 дни, като само връхчетата се бяха изтрили. Нямаше никакво белене. 

 /номер 11/

След това реших да пробвам и истинския нюд – номер 11, аз виждам в него съвсем леееко лилавееща нотка. Ситуацията се повтори – плътна и гъста формула, бързо съхнене, 6 дни на ноктите без да се бели, освен връхчетата.

/номер 83/ 

В последствие реших да си купя още два цвята и избрах невероятното гълъбово синьо (н.83) , каквото търсих цяло лято и убито наситено розово (използвах го 2 пъти и го изгубих, но съм почти сигурна, че е номер 19) . И те не ме разочароваха – изключително плътен цвят, лесно нанасяне, бързо изсъхване и висока издържливост. Не цапат ноктите в жълто, но аз винаги нося база.



 /почти сигурно номер 19 :D /

Ясно е, че искам още цветове, особено след като се оказа, че съм преполовила бутилката на номер 10.
Горещо ви препоръчвам лаковете, защото биха били страхотно допълнение към всяка колекция и са идеалните лакове за едно момиче, което няма много време за маникюра си.

Етикети: