Красив отвън и отвътре - Kiko Tri-Bal Soul Baked Blush




Здравейте момичета,
В колекцията си имам няколко продукта, които имат толкова впечатляващ външен вид, че понякога просто ги гледам без да ги използвам. Един от тях е невероятният руж на Kiko Tri-Bal Blush 02 Mysterious Earth.Имам го от лятото и все още ми е трудно да се осмеля да го използвам редовно. Опаковката му е толкова впечатляваща, че съм готова да й простя големината и липсата на практичност. Голяма тежка кутия от дърво, която се отваря и затваря с магнити, а в „капачето“ има поместено и огледало.


 Това, което ме впечатли в самия продукт, е колко фино е смлян.  Ели също е говорила за него, тук може да откриете нейното ревю. Лично за мен покривността е средна, но това го намирам за плюс. Не харесвам онези ружове, които изискват „лека ръка, нежно докосване на четката до продукта, старателно изтупване и преливане“. Е, хайде не? Особено сутрин, когато искам нещо бързо и лесно. Предпочитам да положа два пъти, отколкото да преливам до безкрай. Ружът е в три цвята и може би е по-правилно да го наричам мултифункционален продукт – има хайлайтър, руж и бронзър. 


Не съм голям фен на подобно сливане на продукти в едно, защото много рядко и трите са успешни, а аз много държа да не смесвам цветове. Ружът е наистина прекрасен, нежно прасковено-розово, което стои много красиво на кожата, без да е натрапчиво. Прелива се лесно и издържа цял ден.



Към хайлайтъра и бронзъра не проявявам голям интерес. Хайлайтърът ми е малко тебеширен и сух, на моето лице стои повече като светла пудра, отколкото като хайлайтър, а бронзърът е много красив, но аз не използвам подобни продукти (алелуя, че поне такива не използвам :D) 

Признавам си, че купих този продукт само заради опаковката. Но ружът ме изненада много приятно – сигурно е най-фино смленият ми руж, стои много естествено на кожата и откъм издържливост също е отличен. Не очаквах толкова високо качесто от Кико, но ето че ме опровергаха. Не съм пробвала ружове от стандартната им серия и не знам как са, но този е удар в десетката.

Етикети: