Любимият ми крем за лице - Nuxe Creme Prodigieuese




Здравейте момичета,
Днес ще ви представя един от любимите ми продукти и открития за 2015, а именно крема на Nuxe – Crème Prodigieuse Anti-Fatigue Moisturizing Cream за нормална към комбинирана кожа. Кремът е първият продукт на марката, който притежавам в оригинален размер. До момента бях тествала само сашета на различни продукти. Купих го, защото търсих заместител на любимия ми BioTherm Aquasource Day Crème. Признавам си, че нямах големи очаквания, но пък ми беш емного любопитно да го пробвам, след всички похвали, които бях чула за него.

Както винаги, започваме с това каква е кожата ми?

Колебае се между нормална и комбинирана. Много лесно се пресушава/ омазнява при използване на нови и агресивни продукти и отнема много време да се уравновеси. Проблемна е, но в нормални граници и използвам само локални продукти, личен избор. И най-специфичното нещо за моята кожа - трудно попива продукти. Почти всички кремове, които използвам, попиват изключително бавно в кожата ми. Недай си Боже, да нанеса крем сутрин цял ден лицето ми е мазно и хлъзгаво. Не съм дерматолог и не знам на какво се дължи, затова използвам кремове само вечерно време и пак им давам 20-ина минути да попият, преди да си легна. През деня слагам крем само в екстремни случаи или ако искам да тествам нов продукт.

И така след дългото предисловие да преминем към самия продукт.Кремът съдържа екстракт от Blue Everlasting Flower (съжалявам не успях да открия името му на български). Като при редовно използване, той успява да хидратира кожата, да я съживи и да я предпази от замърсяванията в градската среда, в която живеем. Кремът съдържа 87% естествени съставки, а в състава му липсват парабени.

Използвам Crème Prodigieuse само вечерно време на почистено лице. Харесва ми, че като усещане е по-богат, но не е мазен. Усеща се лек аромат, но не дразни сетивата и кожата. Нанася се с лекота и аз лично масажирам лицето с него. Това, което ме спечели, е че попива за минути, което не ми се случва дори с BioTherm Aquasource. За първи път от години мога да нанеса крема и да си легна след 10 минути, без да ме е страх, че лицето ми ще лепне. О, да, след нанасяне, кожата не лепне, а е гладка и мека. Сутрин изглежда отпочинала и докато си мия лицето, не го усещам хлъзгаво, т.е. наистина попива. Хидратира добре кожата ми, използвах го през пролетта, лятото и есента. Дори през лятото не беше прекален, което ме изненада много приятно. Да видим как ще се представи през зимата. По отношение на предпазването от замърсявания – нищо не мога да кажа. Същото важи и за „освежения“ ефект - аз лично се старая да спя по 8 часа и кожата ми почти винаги е отпочинала.

Много харесвам крема и това колко добре се отразява на кожата ми. Особено предвид цената, която е много по-приемлива от тази на BioTherm. Да не говорим, че в момента може да го купите в комплект със 100 мл мицеларна вода. Има и вариант за суха кожа, така че са помислили за всички :) след толкова дълго използване не видях никакви негативи и определено съм се запътила към втора опаковка. 

Етикети: ,