Tarte Tartalette In Bloom ревю





Здравейте момичета,
За днес съм ви подготвила ревю на една страхотна палитра за очи, с която се сдобих наскоро – Tarte Tartalette In Bloom. От страшно много време заглеждах оригиналната Tartalette, но все нещо (освен фактът, че трябва да я поръчам от Америка) ме спираше да поръчам. Но когато видях Tartalette In Bloom беше любов от пръв поглед. Имах голям късмет, защото точно по това време прекрасната Мая ме попита дали искам нещо от Америка и така не след дълго палитрата беше в ръцете ми.


Първоначално бях малко разочарована от размера – стори ми се много малка, но сега три месеца по-късно ми се струва идеална като размер. Самата палитра е пластмасова, но материалът е много хубав и малко напомня метал. Да не говорим за самия й вид – разкошна е, голяма красавица.



И така, вътре в нея се помещават 12 цвята сенки – 9 матови и 3 блестящи. Това за мен е изключително печеливша комбинация – колкото повече опит трупам в гримирането, толкова повече оценявам матовите цветове. Да, блестящите цветове много често са по-впечатляващи от матовите, но в грима си използвам блестящ цвят само като основен, всичко останало – сгъвка/външен ъгъл на окото правя с матов цвят и е много удобно, когато можеш да се гримираш само с една палитра.

А Tartalette In Bloom го позволява.


Палитрата е разделена на три реда – студен, неутрален и топъл. Което е страхотно, защото с всеки един ред може да създадете хармоничен и напълно завършен грим.
По отношение на качеството на сенките – беше ми малко трудно да им свикна в началото, но сега съм много доволна. Дори се оплаках неведнъж, че сенките са бледи и непигментирани, но когато започнах да я използвам редовно, оплакванията ми изчезнаха. Матовите сенки са малко по-сухи от да речем тези на Too Faced, но не се прашат толкова. Преливането им изисква малко повече работа, но пигментацията е страхотна – не е прекалено силна и не се налага да преливате до безкрай, но в същото време не е и нужно да напластявате по няколко пъти. По отношение на издържливост са отлични – издържат цял работен ден, като в края са леко избледнели. Отново ще напомня, че аз винаги ползвам база и не мога да ви кажа как се държат без нея. Блестящите малко ме разочароваха – не са на ниво, съдържат много блясък в себе си, но не са много пигментирани и в един момент окото ви блести, но цвят няма.

А сега съвсем кратко представяне на всеки цвят:

/без база на дневна светлина - Charmer, Jetsetter, Rocker, Smokeshow/ 

Charmer е един от цветовете, които съм използвала най-малко. Много наситено млечно/чисто бяло.
Jetsetterза мен това е млечен шоколад със студен подтон.

/без база на дневна светлина - Charmer, Jetsetter, Rocker, Smokeshow/ 
 
Rocker ­– най-успешният от трите блестящи цвята. Леко сивее, но е цвят шампанско, много е мазен и приятен за работа.
Smokeshow – не мога да преценя дали това е провалено черно или много, много тъмно сиво.

/без база на дневна светлина - Flower child, Smarty pants, Firecracker, Activist/
 
Flower childмного красив телесен цвят, добре пигментиран и лесен за работа.
Smarty pants ­– прекрасен канелен цвят, един от любимите ми в палитрата.

/без база на дневна светлина - Flower child, Smarty pants, Firecracker, Activist/
 
Firecracker- на снимки и суоч изглежда страхотно, но този кехлибарено-кафяв цвят малко ме разочарова, нанесен на клепач.
Activist ­– втори опит за черно и пак недостатъчно успешен :D

/без база на дневна светлина - Funny girl, Sweetheart, Rebel, Leader/

Funny girl – много светло и непигментирано сребристо-шампанско. На допир е зърнесто и прекалено блестящо, най-слабият цвят в палитрата за мен.
Sweetheart – разкошен цвят <3 нежно розово, идеално за семпъл матов грим. Става добра подложка и за други по-слабо пигментирани розови цветове.



/без база на дневна светлина - Funny girl, Sweetheart, Rebel, Leader/
 
Rebel – този цвят е доста уникален, защото е комбинация от розово и кафяво. В палитрата изглежда като убито розово, на суоч е по-кафеникаво. В зависимост с какво ще го комбинирате на окото, се вижда повече розовото или кафявото.
Leader много тъмно и пигментирано вишнево, отива на повечето цветове в палитрата и е идеален както за опушване в ъгъла, така и за подложка за драматичен опушен грим.



Като цяло съм във възторг от палитрата, цветовете са подбрани страхотно и макар не всички да ми допадат на мен, мисля че е една от най-добрите ми палитри. Идеална е за път, защото можете да завършите грима си с нея, а наличието на блестящи цветове я прави перфектна. Самите сенки са с добро качество, хубава пигментация и издържливост. Нямам забележки, освен цената и това, че е трудно достъпна. 

Етикети: